Q.5 DRUHÁ ČASOVÁ OS ĽUDSKEJ BYTOSTI
Prezentácie k téme
Vzdelávací cieľ
Vzdelávací cieľ
Q. DEJINY ĽUDSTVA
Vzbudenie pocitu vďačnosti za vynálezy našich predkov.
Vzbudenie pocitu vďačnosti za vynálezy našich predkov.
FOTO
POSTUP
Potrebný materiál:
časová os ľudskej bytosti II.
vhodná literatúra
časová os ľudskej bytosti II.
vhodná literatúra
KROK 1
KROK 2
KROK 3
„Ľudia lovili mnohé zvieratá, aj tie, ktoré žijú vo veľkých stádach. Plánovali, kam bežiace stádo zaženú. Je tu zobrazený niekto, kto naháňa. Na takúto stratégiu lovu potrebovali dobrú organizáciu. Následne zo zvierat získavali potravu. Zobrali len nejakú časť živočícha. Tu je zobrazené ako prinášajú potravu domov.“
Pomenúvam čo vidím.
„Čo myslíte, čím maľovali na stenu? Uhlík, rastlina, krv. Niektoré zostali zachované a my vďaka tomu vieme, nad čím premýšľali. Často to boli scény z lovu.“
Pomenúvam čo vidím.
„Čo myslíte, čím maľovali na stenu? Uhlík, rastlina, krv. Niektoré zostali zachované a my vďaka tomu vieme, nad čím premýšľali. Často to boli scény z lovu.“
KROK 4
KROK 5
KROK 6
KROK 7
KROK 8
KROK 9
POZNÁMKY
Podporujem u detí ich vlastné skúmanie a prezentovanie nadobudnutých poznatkov.
TIPY NA PRÁCU DETÍ
Skúmať život ľudí v konkrétnom kratšom období, ktoré je pomenované na časovej osi.
Skúmať konkrétne javy, napr. základné ľudské potreby — obydlia, osvetlenie, odievanie.
Skúmať konkrétne javy, napr. základné ľudské potreby — obydlia, osvetlenie, odievanie.
O PROJEKTE
Tento didaktický materiál pre vás spracovali ľudia z občianskeho združenia PERSONA v rámci projektu Cesta, ako navrátiť radosť z učenia do škôl. Realizácia projektu je možná vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.