L2.7 DRUHY LISTOV

L2 LIST
Ďalšie skúmanie rozmanitosti listov.
POSTUP
Potrebný materiál:
definičný materiál;
podnos; rôzne čerstvé listy
KROK 1
Predstavím definičný materiál k listom:
LIST – ŽILNATINA; LIST – OKRAJE LISTOVEJ ČEPELE; LIST – TVARY LISTOVEJ ČEPELE; LIST – DELENIE PODĽA CELISTVOSTI LISTOVEJ ČEPELE; LIST – POSTAVENIE LISTOV NA STONKE; LIST – TYPY PRIPOJENIA LISTOV; LIST – PREMENY LISTU.

KROK 2
Vyberiem jednu definičnú knižku podľa vybraného kritéria, napríklad LIST – ŽILNATINA.
K vybranej definičnej knižke mám pripravené rôzne listy. Uvediem jednotlivé pojmy, ku každému pojmu ukážem reálny list.

KROK 3
V nasledujúce dni pokračujem ďalším definičným materiálom.
Jedná sa o veľmi rozsiahlu tému, ktorej skúmanie môže trvať aj niekoľko dní.

TIPY NA PRÁCU DETÍ
Kreslenie / otláčanie listov.
Vytváranie herbáru.
Prekresľovanie obrázkov z definičných knižiek.
Výroba vlastných definičných knižiek.
Práca s definičným materiálom.

O PROJEKTE

Tento didaktický materiál pre vás spracovali ľudia z občianskeho združenia PERSONA v rámci projektu Cesta, ako navrátiť radosť z učenia do škôl. Realizácia projektu je možná vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.