L2.7 DRUHY LISTOV
Prezentácie k téme
Vzdelávací cieľ
Vzdelávací cieľ
L2 LIST
Ďalšie skúmanie rozmanitosti listov.
Ďalšie skúmanie rozmanitosti listov.
FOTO
POSTUP
KROK 1
Predstavím definičný materiál k listom:
LIST – ŽILNATINA; LIST – OKRAJE LISTOVEJ ČEPELE; LIST – TVARY LISTOVEJ ČEPELE; LIST – DELENIE PODĽA CELISTVOSTI LISTOVEJ ČEPELE; LIST – POSTAVENIE LISTOV NA STONKE; LIST – TYPY PRIPOJENIA LISTOV; LIST – PREMENY LISTU.
LIST – ŽILNATINA; LIST – OKRAJE LISTOVEJ ČEPELE; LIST – TVARY LISTOVEJ ČEPELE; LIST – DELENIE PODĽA CELISTVOSTI LISTOVEJ ČEPELE; LIST – POSTAVENIE LISTOV NA STONKE; LIST – TYPY PRIPOJENIA LISTOV; LIST – PREMENY LISTU.
KROK 2
Vyberiem jednu definičnú knižku podľa vybraného kritéria, napríklad LIST – ŽILNATINA.
K vybranej definičnej knižke mám pripravené rôzne listy. Uvediem jednotlivé pojmy, ku každému pojmu ukážem reálny list.
K vybranej definičnej knižke mám pripravené rôzne listy. Uvediem jednotlivé pojmy, ku každému pojmu ukážem reálny list.
KROK 3
V nasledujúce dni pokračujem ďalším definičným materiálom.
Jedná sa o veľmi rozsiahlu tému, ktorej skúmanie môže trvať aj niekoľko dní.
Jedná sa o veľmi rozsiahlu tému, ktorej skúmanie môže trvať aj niekoľko dní.
TIPY NA PRÁCU DETÍ
Kreslenie / otláčanie listov.
Vytváranie herbáru.
Prekresľovanie obrázkov z definičných knižiek.
Výroba vlastných definičných knižiek.
Práca s definičným materiálom.
Vytváranie herbáru.
Prekresľovanie obrázkov z definičných knižiek.
Výroba vlastných definičných knižiek.
Práca s definičným materiálom.
O PROJEKTE
Tento didaktický materiál pre vás spracovali ľudia z občianskeho združenia PERSONA v rámci projektu Cesta, ako navrátiť radosť z učenia do škôl. Realizácia projektu je možná vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.